måndag, maj 16, 2011

Vår bästa tid är nu...





4 kommentarer:

Trollmor sa...

Är de från ditt växthus månne? :-)
Så goda de ser ut.
Ja, nu är det allt härligt ute.
Kram Trollmor

Camilla sa...

Hej hej!
Tack för kommentaren hos mig för ett bra tag sen... jag är en usel på att uppdatera..
Ja visst är den bästa tiden nu!
Jag hoppas vi får en varm och härlig sommar nu, det behöver vi nordbor!
Grattis till växthuset! Jag använder mest uterummet till växthus, vi har så liten tomt.

Ha det gott!
Kram från mig

Sussie sa...

Ja verkligen, det gäller att passa på att njuta nu i den vackra naturexplosionen :) Kram

Synnøve. sa...

Godförmiddag på dig.
Har tittat igenom hos dig.
Jag har lite svårt att hänga med för stunden. Inte helt i form. Men det ska väl gå över får man hoppas.

Blev sugen på rädisor nu när jag såg din bild.

Skulle vilja ha ett växthus här med. Men det går inte. För det är inte en plan plats på hela tomten. Allt sluttar.
Så här är det att så inne och plantera ut.
Men det går det med.

Önskar dig till slut en trevlig helg. Här är det jobbhelg som väntar. Så det är bara att tuta och köra.
Kram Synnöve.