tisdag, juni 16, 2009

I väntans tider....







Glad midsommar!

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Så glad jag blev när jag såg din kommentar.
Ännu gladare blev jag när jag såg dina bilder.
Den där gulliga magen skulle jag gärna vilja ta på....
Kan inte få barn själv. Vilket i sig är en sorg.
Men det ger mig desto större anledning att glädjas med andra i min omgivning som går i lyckliga omständigheter.

Var rädd om den magen nu.
Det var skönt med ett livstecken från dig iallafall.

Gla midsommar på dig/er :D

Bamesklems från mig.
Synne.

Trollmor sa...

Vilket underbart inlägg från dig, stort grattis!
Önskar en riktigt fin midsommar.
Kram Trollmor

Mamma C sa...

Vilket fint inlägg och en härlig mage. Ha en fin och skön midsommar.
Kram Mamma C

Synnøve. sa...

Tittar bara in för att kolla till den där goa magen :D
Kramen Synne.

Sussie sa...

Häääärligt inlägg, jag kan ju bara säga grattis igen :) Varmaste kramar till dig och de dina.