tisdag, augusti 23, 2011

Gotlandssemester

Sudersand


I år semestrade vi på Gotland i vår nyrenoverade husvagn. Ingen av oss hade varit där tidigare och det var lite av en drömsemester som äntligen skulle bli av. Tyvärr hade vi rejält med otur med vädret, av 9 dagar på ön hade vi bara 2-3 stycken som var utan regn... Det blev helt enkelt inte riktigt som vi hade tänkt oss, och semestern blev väl inte hellyckad.

Stora ön gav inte riktigt det fantastiska intryck jag hade väntat mig, men till stor del berodde det nog på vädret... och kanske lite på väl högt ställda förväntningar kanske. Däremot blev jag så smått förälskad i Fårö. Vi spenderade fyra dagar där, och jag gillade verkligen den karga naturen, väldigt vackert!


Langhammars - en av världens vackraste platser?


De dagar som solen sken på oss passade vi iaf på att njuta av Fårös fantastiska natur. Det bästa på hela semestern var när vi tillbringade eftermiddagen på Langhammars, satt på stenstranden och letade fossiler och filosoferade :)


Langhammars

1 kommentar:

where the forest end... sa...

Halloj!

Vad kul att du skrev, man vet ju inte vilka det är som kollar bloggen annars.. Och är man en nyfiken jäkel (som jag) så vill man ju veta sånt! :)


Nu ska jag kolla vidare här!