onsdag, november 06, 2013

Fixa julen


Den här boken tipsade Erica om för ett tag sedan. Och som den julnörd jag är blev jag jättesugen och började genast surfa runt och kolla priser. Hade jag inte hittat den till nedsatt pris då, hade jag förmodligen inte köpt den, men jag är en sucker för rea, så jag slog till. (Känslan av att fynda liksom!) Leveranstiden var toklång, men igår låg den äntligen i brevlådan. 

Så fin bok! Jag hade kanske förväntat mig mer allmänt "julande" och inte fullt så receptbetonat. Men det gör ingenting, för boken är fantastiskt fin, och känns som en perfekt julkokbok! Här finns nog alla julrecept jag kan tänkas behöva, och det känns suveränt att ha allting samlat på ett ställe såhär. Det finns en hel radda jag hoppas hinna prova redan i år, och så snart jag kommer hem från min minisemester i helgen, ska julstökandet dra igång har jag tänkt. 

Nästa vecka hoppas jag att jag är laddad med ny energi och har ork att baka och stöka, för det är helt klart det bästa man kan använda november till :)

Inga kommentarer: