onsdag, oktober 22, 2008

Pyssel!


Jag pysslar inte särskilt mycket för tillfället, men lite har det blivit ihopknåpat i alla fall! För ett tag sedan köpte jag ett jättefint tyg, grå botten och rosa rosor, och av det har det blivit lite olika saker bl a ett hjärta som sitter på vardagsrumsväggen mellan syskonfotona på barnen.

Och så har det blivit en ängel också! Eftersom jag tagit bort min pysselblogg, så ligger hon till salu här istället för 180 kr inkl frakt.



Skicka mig ett mail om du blir intresserad, men lämna gärna en kråka om att du mailat, för jag är dålig på att kolla mailen :)




Måste ju bara visa min söta kisse också :) Det blåser väldigt mycket ute idag, och då vill man tydligen inte vara ute och fånga möss utan istället sitta i fönstret och fundera istället...


Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Godmorgon på dig.
Så fint hjärta du gjort.
Ängeln var ju helt underbar.
Tänk att ha en sån sitta och vaka över sig i sovrummet.....
Din goa katt är så söt med sin vita näsa.
Hoppas att allt är bra med er där på landet.
Här har hösten kommit och nu är alla löv borta på träden.
Solen skiner och det är faktiskt 11 plus ute.
Skönt värre.
Ha det gott vännen.
kramen Synne.

Trollmor sa...

En bedårande ängel i vacker klänning.
Kissen ser ut att ha det riktigt bra där han sitter :-)
När vinden viner ute är det ju skönare att stanna inne hos matte och mysa.
Ha det så gott!
Kramar Trollmor