onsdag, oktober 01, 2008

Höstpromenad











Ha en skön dag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder, ser att ni har mer somrigt än vad vi har. I dag kom snön några mil därifrån jag bor. Så nu har vi vinter inom kort.

~Livet i byn

Gårdsromantik sa...

Vilka härliga höstbilder.

Kram Maud

Mamma C sa...

Så vackra höstbilder du tagit.
Kram mamma C

Synnøve. sa...

Härliga bilder.
Man bara njuter.
Gummistöveln var så fin i leran.
Den gillade jag bäst.
Ha en fin dag nu vännen.
Kram Synne.

Gry sa...

Vilka härliga höstbilder du har tagit. Jag är faktiskt förtjust i hösten. Det är en lugn och fin tid, tid för eftertanke och med lugn efter sommaren och alla måsten.

Boken Flyga drake är jättebra. Jag kunde inte heller välja någon bok efteråt. Gör vanligtvis som du att jag ger mig på nästa direkt som jag slukat en bok. Den kräver verkligen eftertanke. Har du läst Tusen strålande solar, också av Khaleid Hosseini? Den är också otroligt bra. Rekommenderas!

Nu ska jag kolla lite längre bakåt i tiden för att läsa in mig på det jag missat!

Kram

Trollmor sa...

Tack för att jag fick slå följe på er höstpromenad :-)
Sitter här och längtar ut nämligen.
Härliga bilder, speciellt de geggiga ;-) Syns att någon liten har haft roligt där.
Du undrade vad jag har för kamera, det är en Canon Eos 300D.
En trevlig kompis.
Önskar dig en skön och vacker helg!
Många kramar från Pepparkaksvägen

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Det var en fin blogg som jag fann ikväll när jag var ute och smygtittade i bloggvärlden. Kommer snart tillbaka. Ha det gott :o) C