torsdag, september 25, 2008

6 saker som gör mig glad!


Jag har fått en utmaning av Zanna som har bloggen Under Regnbågen! Tanken är att jag ska nämna 6 saker som gör mig glad... Jättesvårt att välja, det finns ju så mycket jag blir glad av, när jag tänker efter! Men så här blev listan den här gången:

6 saker som gör mig glad!

1. Min familj och mina vänner kommer såklart först!

2. Trädgården är en källa till ro och glädje, det upptäcker jag mer och mer!

3. Husvagnen och vad den betyder gör mig glad!

4. Tanken på att det snart (ja, 3 mån är inte lång tid!) är jul! Jag äääälskar julen!

5. Mjuka mular, solvarm päls och hovslag mot marken... hästar gör mig väldigt glad!

6. Böcker och att jag numera hinner läsa igen gör mig glad!

Jag skickar inte vidare utmaningen, eftersom jag inte vet vilka som haft den... Den som känner sig manad får gärna ta den :)!



Ha en skön kväll!

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Fina saker som gör dig glad.
Kram Mamma C

Synnøve. sa...

God morgon.
Nr 5 håller jag fullständigt med dig om.
Saknar min goa häst. Men de lever inte för evigt.

Kul att läsa vad som gör dig glad. Kramen på dig.
Synne.

Trollmor sa...

Mysiga gladsaker! :-)
Hoppas att du har haft en skön helg.
Kramar

Sussie sa...

Såna bra gladsaker :) Här har det hänt en del under min sjukfrånvaro :) Äppelkaksbaket gjurde ju så att jag dreglade friskt här hemma vid datorn :) Dags för mig att baka lite tror jag. Det var fina trädgårdspresenter du fått, jag tycker att katsuraträdet är så coolt, det doftar verkligen kakor. Ha en fin dag vännen, kramar.