tisdag, september 02, 2008

Såpbubblefredag :)


Här kommer ett litet livstecken från mig i skogskanten :)
Vardagen har kommit med besked och tiden rusar fram... Här finns inte så mycket tid över till bloggeri-nöjen minsann! Senaste veckorna har ägnats mycket åt att fixa i trädgården, målat om inne och börjat med byte av värmesystem i huset... fullt upp alltså :) Men så snart det lugnat sig lite räknar jag med att dyka upp här lite oftare igen.


Jag gillar såpbubblor... Tycker de är så vackra när de lyfter mot himlen och utstrålar frihet och lugn. Min M fick ett såpbubblesvärd i försenad födelsedagspresent av några vänner, och i fredags lekte jag och barnen med små och stora såpbubblor ute i trädgården, under sol och blå himmel... Härligt!









Ha en skön dag!

4 kommentarer:

Sussie sa...

Hej vännen så skoj att höra av dig. Visst är det så med jämna mellanrum att man måste ta sig lite extra tid med det riktiga livet :) Vilka härliga såpbubblor ni lyckades få till :) det är så vackert med dessa regnbågsbollar. Här är det lite gråväder idag och jag ska strax ner och jobba en stund. Ha en riktigt fin dag, kram.

Marina sa...

Ja, fullt upp är det! Så avckra o stora bubblor det blir.

Mamma C sa...

Kan bli lite mycket i mellanåt, men ibland är det kul och ha många järn i elden. Fina bilder på bubblor
Kram Mamma C

Synnøve. sa...

Att höra ett barnskratt när bubblorna flyger iväg mot himmlen är så härligt.
Det är sommar på nått vis.
Den bilden du har Där bubbkan är på väg ut gillar jag skarpt.
Det ser så grönt ut på åkern där M springer. Ser så skönt ut.
Ha en lika fin onsdag nu.
Kram Synne.