lördag, november 22, 2008

Tillbaka :)


Jag fick ju hemlängtan... hit till min gamla vanliga blogg! Som en del av er vet har jag haft en annan blogg under ett par veckor, men eftersom den mer och mer började utvecklas till att bli som den här bloggen började det kännas ganska meningslöst att ha dem båda kvar. Så nu har jag stängt den andra, och i fortsättningen kommer jag att hålla till här igen... Krångel, krångel :)

Har ni sett min underbara ljuspin?!
Jag är otroligt förtjust i grisar, och när jag såg den här ursöta Piggasus-pinen inne hos Zanna så kunde jag inte motstå den! Piggasus-pinsen finns, tillsammans med en mängd andra fina saker, till salu inne på Zannas hantverksblogg Änglaverkstan ! Kan ju avslöja att jag har en hel del annat från änglaverkstan också... Får jag lov att visa en annan dag :)

2 kommentarer:

Marina sa...

Då kollar jag här igen då alltså. Söt gris!

Synnøve. sa...

Gott att ha dig tillbaka här igen hehe.
Visst är hon duktig Zanna.
Tänk om var hälften så duktig som hon....
Hoppas det är bra med dig.
Kram Synne.