söndag, februari 26, 2012

Full rulle

Lillasyster pep lite och  nybliven storebror vill gärna hjälpa till med matningen  :)


Först vill jag tacka för de fina gratulationerna. Tack!

Nu har familjens yngsta medlem redan hunnit bli 10 dagar gammal. Helt otroligt vad fort dagarna snurrar förbi. Jag ammar, byter blöja och försöker att vila lite om tillfälle ges.
Vi har ännu inte tagit oss utanför ytterdörren, bortsett från ett besök på BVC. Eftersom jag har snittats (för fjärde gången dessutom) så har jag fortfarande lite ont i min stackars mage, men det blir bättre för varje dag. Och jag blir framförallt rörligare, vilket jag såklart missbrukar, och får mer ont igen. Det är svårt att sitta still när vårsolen skiner och man inte är lika tung och otymplig längre :)

1 kommentar:

Malin på pastill.nu sa...

Känner igen det där med att syskonet vill försöka amma, haha, så sött! Hoppas smärtan i snittet går över snart. Jag snittades vid andra barnet och det är ju lite meckigt framförallt att ta sig ur sängen och sånt.