onsdag, februari 01, 2012

Mysmorgon


Utsikten från sängen nu i morse var inte helt fel; blå himmel och sagolika fluffiga moln. På sängen låg jag och lillebror T och läste barnböcker  på löpande band medan soluppgången utspelade sig utanför fönstret. En härlig mysstund! Jag passar på att njuta av hans sällskap i lugn och ro nu, innan vi har en ny minsting i huset som kommer att sno åt sig en massa uppmärksamhet. Vi njuter av våra lediga dagar tillsammans, jag och lillebroren.  Även om han nog tycker att det är lite dålig fart på hans runda mamma nu för tiden...


Idag ska jag mest försöka hinna med lite småpyssel. Jag ska beställa hem lite av varje som jag tycker saknas, i form av schampo, tvål och hårvård. Kanske ska jag ta tag i listan med fröerna som jag vill ha hem också. Och så vill jag läsa i nya boken. Precis påbörjad, men redan knölig, eftersom lillebror också har tagit sig en titt i den :)

2 kommentarer:

jos sa...

Men alltså, har jag missat något här nu?! Ska ni bli en till?? Så himla mysigt i så fall! Grattis!

Hanna sa...

Vilken underbar kapsylöppnare! Jag blev helt glad av den.. :)