fredag, juni 22, 2012

Till Sandra

Just nu sitter jag i soffan och söver lilla A. Övriga barn ligger i sina sängar och somnar förhoppningsvis precis när som helst. Nere i köket står maken och lagar middag till oss två. En liten gnutta sent kanske, men det har inte hunnits med tidigare, och nu är vi hungriga!
Snart, snart ska vi hugga in på kött, majskolvar, pomme och bea. Gudagott ska det bli.

Dagen har tillbringats på östkusten, med sill och potatis, jordgubbar, håvar, klippor, majstång och sol. Även regn, kalla vindar och syskonbråk har förekommit, men det struntar  vi i att tänka på. I stort har vi haft en riktigt fin midsommarafton :)

Sådär ja. Jag vet inte om du blev så road Sandra, men bättre än såhär kan jag tyvärr inte prestera mitt i natten på fastande mage. Och borde inte du skita i bloggandet nu ändå... och föda lite barn istället?

1 kommentar:

Sandra sa...

Haha! Åh men tack! Blir rörd av din tanke.
Kött och bea låter så jädrans gott. Min man tycker inte om bea. Och inte rätt kött heller. Så det blir inte så mycket sånt.
Och jo. Jag borde definitivt föda barn.