fredag, april 18, 2008

Vår ute på landet, mot skogen...



Jag har tagit mängder av kort i trädgården nu i vårdagarna. Älskar att vara ute och fota nu, det händer så mycket i naturen och allt som blommar och spirar ger mig glädje och hopp. Och eftersom det inte hänt så mycket annat spännande på länge så bjuder jag, under några dagar, på en mängd naturfoton....












Inom kort kommer det poppa upp en del boktips också, för jag har hunnit läsa några riktigt bra böcker under min viloperiod.
I helgen hoppas vi på vackert väder, mycket utelek och ett trevligt firande av en släkting på söndag!


Ha en härlig fredag!

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilka underbara vårbilder du tagit. Så skönt det är att den äntligen har kommit. Ja i helgen har dom ju lovat sol oxå. Då får man passa på att vara ute.
Kram mamma c

Trollmor sa...

Vilka härliga vårspirande bilder du bjuder på! Det är så roligt att se hur allt får fart ute nu.
Ska passa på att njuta av det i helgen.
Jag ser fram emot dina boktips!
Hoppas att du känner dig bättre nu.
Trevlig helg!
Kramar

Ann-Catrin sa...

Godkväll!!!

jag blir alldels varm i själen av dina undrbara vårbilder!!!
Ska ta mig en titt till!!!

ha en fin helg vännen kram A-C

C De-sign sa...

Vilka underbara kort du har att visa oss!!! Tack, nu känns det verkligen som om våren är på väg!!! Underbart att se allt växa upp! Önskar dig en skön helg! Ser fram emot boktipsen!
Kram fr C