fredag, april 27, 2012

Snart maj

 
 Det är alldeles galet hur fort den här våren gått. Tiden ändras när man får barn, och ju fler barn desto fortare går det. De familjer som har 10 barn... hinner de ens märka när dagarna skiftas?
Och i nästa vecka blir det maj. Första sommarmånaden! Sen svischar det bara till, och så är det höst igen. Men det ska man ju inte tänka på nu förstås. Nu ligger allt härligt framför oss. Massor av tid ute, förhoppningsvis massor av sol och bad, barfotabarn och glass i solen. Som jag längtar efter sand mellan tårna och lugna morgnar med kaffe i utemöblerna!
 
Och nu alltså... helt ärligt. Jag hade en plan med det här inlägget, men jag har tv:n på samtidigt, och där såg jag på Så levde de lyckliga. Väldigt bra om äktenskap och relationer. Och i just det här avsnittet som rullade nu var det dessutom en familj med hjärtebarn. Så nu har jag glömt vad jag hade tänkt att skriva. Hoppsan :)

Därför avslutar jag detta förvirrade inlägg med:
Hurra för våren! Och om du inte redan har sett Så levde de lyckliga, så finns det på svtplay. Värt att se!


 

1 kommentar:

Spanienfrugan sa...

Tack för gratulationen till vår dotter. Vi är så glada och stolta över henne! Det känns roligt att ha gjort en lång förlossningsberättelse med lite bilder som man kan titta tillbaka på sedan :)

Ja, den där serien på svt play har jag också kollat på. Himla fin!