fredag, september 16, 2011

Att få andas ut

(Foto från stock.xchng)

En tid har jag känt mig väldigt pressad. Tiden räcker inte till det jag måste, det jag behöver och det jag vill. Inte ens i närheten, och dagarna har varit en enda kamp för att hinna så mycket som möjligt, samtidigt som jag känt att jag ändå inte hinner någonting alls.
Simma, simma, simma med näsan precis över vattenytan...

Men nu. Viktiga beslut har tagits, och jag har släppt en stor börda. Nu ska jag äga min tid bättre. Och det är så skönt, så skönt! Att få andas ut.

3 kommentarer:

Trollmor sa...

Vad skönt det låter att du nu kan få chansen att andas ut. Bra där.
Grattis i efterskott! Och även till dina nya familjemedlemmar, tantkaninerna ;-)
Ja, kor är fina djur. Vi har kul åt min far som är aningen mer skeptisk, ja lite koskraj rent av :)
Ha en fin helg.
kram Trollmor

Att vara någons fru sa...

Gud vad skönt! Aldrig roligt när allt rullar snabbare och snabbare.

karin - trattoria sa...

aaaw så söt!