onsdag, september 21, 2011

Tävlingstips!




Jag var inne och morgonkikade på en av mina favoritbloggar: Att vara någons fru och där hittade jag ett tips om en tävling som bara inte gick att motstå. Bloggen House of Philia anordnar en tävling där man kan vinna Mateusporslin för 5000 kr! Jag älskar verkligen Mateusporslinet, tycker det är så fantastiskt vackert, så den tävlingen måste jag ju bara delta i :)


För att vara med i tävlingen gör man så här:


1. Gå in på Lännas möblers nätbutik och leta reda på din absoluta favoritprodukt i sortimentet.
Det var minsann inte det lättaste, här fanns ju hur mycket fina drömsaker som helst! Men mitt val föll i alla fall på taklampan Skygarden i vitt. Jag blev förälskad vid första anblicken! Den är så vacker så nackhåren krullar sig och skulle med lätthet förgylla vilket rum som helst hemma hos mig :)

2. Gör ett separat tävlingsinlägg i din blogg där du visar med valfri bild vilken produkt du valt.
Min bild är ju förstås på den fantastiska lampan här ovan. Visst är den vacker?

3. Skriv en motivering till varför just detta är din favoritprodukt.
Krulliga nackhår :)

4. Länka till Lämna möbler och din favoritprodukt och ha med Länna möblers logga.




5. Skriv en kommentar i tävlingsinlägget i House of Philias blogg.

Tävlingen pågår till torsdag 22/9 kl 12.00.

Inga kommentarer: