måndag, december 12, 2011

Kitchig vinst


Titta vad jag har vunnit!
Världens kitchigaste burk, tillverkad av Tomtens dotter herself. Det här är min första vinst någonsin som jag lyckats kamma hem i en bloggtävling. Jag blev hemsk inspirerad och anmälde mig till alla möjliga utlottningar av bara farten, när ändå hade flyt, men näe... min första och enda vinst. Men hey, vad rosa den är :)

Den passar inte in här hemma för fem öre, men är en väldigt glad färgklick. Jag blir på gott humör varje gång jag ser den stå på skåpet i sovrummet! Men nu tror jag att det är dags att gömma undan den ett litet tag. I veckan kommer nämligen min mamma på besök, och jag har funderingar på att ge den i julklapp till henne. Skulle vara väldigt kul att få se hennes min när hon får något så totalt otippat av mig :)




3 kommentarer:

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Haha ja den är VÄLDIGT rosa. Och silvrig. Glad att den var hel när den kom fram, jag var lite orolig!

Fyll den med tomteskum och ge till mamsen vettja.

Kram

jos sa...

Visst blir man glad när man vinner något?! Jag vann en babyfilt i höstas, och gjorde precis som du - anmälde mig både här och där, men nej, filten blev min enda vinst. Men, jag är så glad och nöjd med den så jag ska inte klaga.

Coquina sa...

Skoj med vinst =) Imorgon är sista dagen att tävla om presentkort på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)