måndag, juni 09, 2008

Pausbild...


Den här gången beror min frånvaro inte på sol och lata dagar, även om vi fått en del av det med under senaste veckan. Nej, vi har nämligen drabbats av ett datorhaveri, modell större. Datorn är inlämnad på lagning och just nu har jag lagt beslag på svärmors dator en stund, för att kunna uträtta alla dessa saker som man är van att kunna göra hemifrån sin egen dator...
Jag hoppas att ni alla har en härlig sommar, och att vi hörs igen när min dator kommit hem igen :)

Ha det gott! *Kram!*

8 kommentarer:

Elzie sa...

Så trist! Hoppas det löser sig snabbt och att du får en bra vecka.
Kram Elzie

Mamma C sa...

Detsamma till dig, och hoppas att datorn blir fixad.
Kram Mamma C

Sussie sa...

Å så tråkigt, hoppas att datorn snart är hel igen, man blir lite stukad när datorn ger upp. Ha det gott så länge, kramar.

Anonym sa...

Ja datorer vill man ha friska av inget krångel med sjukdomar eller något sådant! Härlig bild du har tagit! Det är sommar det!

Må gott så ses vi snart hoppas jag!

//Cissi

Marina sa...

Usch så frustrerande!

Trollmor sa...

Vad härlig er Ölandstripp ser ut!
Riktig laddning för både kropp och själ :-)
Hoppas att det blir snar hemkomst för datorn igen, det är inget roligt när den strejkar. Man är nog mer beroende än vad man tror ibland.
Ha det så skönt i grönskan!
Kram

Synnøve. sa...

Men du har då otur. Våran fick sammanbrott med. Men det lyckades maken som tur var fixa till.
Håller tummarna för att du snart kommer igen.
Kramen vännen.
Synne:D

Sussie sa...

Jag hoppar in här för att önska dig en fin sommar, varma kramar.