måndag, mars 10, 2008

Tävlingen avslutad!



Igår avgjordes min lilla påsktävling genom att min son fick dra en lott. På lotten stod: A-C Fint Hemma, som alltså kommer att få påskägget hemskickat till sig! Men nu är det ju så att i familjen finns även lillasysteryster och hon ville också dra lott, så därför blev det ett tröstpris till Miss Storm, som stod på hennes lapp :)

Tack allihop för era fina kommentarer, både i tävlingsinlägget och i vårinlägget! Jag blir så glad för varje kommentar jag får :)!

Idag har det varit full rulle, men imorgon ska jag titta in till er allihop, och så ska ni få se vad jag har pysslat med i helgen... (Nedan syns ett litet smakprov!)




Ha en fin kväll!



4 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

hallå!!!
Oh vad kul att jag vann!!
Det där ägget ser ju så himla himla fint ut!!!
Tack snälla gulliga du!
mejlar min adress.
många kramar A-C

Mamma C sa...

Det var fina ägg du hade gjort. Har du gjort ljuslyktor???
Mamma C

Anonym sa...

Jaaaaaa! Tusen tack! Vad glad jag blir! Och så spännande med ett tröstpris! Hälsa och tacka lillasysteryster för att hon var så duktig och drog mitt namn!

Mailar adressen.
Ha det så bra!

Synnøve. sa...

Ingen tur den här gången heller alltså....
Får lov att gratta vinnarna :D
Hoppas annars att du har det bra där ute på landet.
Kramis Synne :D