onsdag, mars 26, 2008

Vi sträcker oss mot ljuset...












Ha en underbar dag!

15 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilka underbart vackra bilder du tagit.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Så unterbara och vackra bilder. Påminner om våren. Var är den föresten??
Ha det gott // Solan

Synnøve. sa...

Ljusrosa och vackra blommor.
Man kan nästan känna en svag doft när man ser bilderna.
Kram Synne :D

Anonym sa...

Vilka ljuvliga bilder !
Visst längtar man till våren nu.
Kram ewa

Marina sa...

Vilka hoppingivande bilder! Ja, LO heter en scrappad sida. Betyder Layout.

Gry sa...

Wow! Vilka närbilder du tagit. Imponerande. Jag har försökt med min makrofunktion på kameran, men det blir inte alls så bra. Härliga bilder, åter igen :-)

Men visst är det störande med ljus som silar in på tvn? Endast två av fönstren i vardagsrummet har persienner, så det var lika bra att flytta soffan och tvn dit ;-)

Ha en skön dag, och hoppas du har lika soligt som jag. Här är det fantastiskt väder idag. Jag vill ut! (ska på ansiktsbehandling för första gången idag. Fick presentkort när jag fyllde år. Men det blir ju också skönt. Ut kan jag gå efteråt.)

Kram Gry

Anonym sa...

Vilka fina bilder du tagit. Du har verkligen fått fram ljust och färgen i bilderna.

~Livet i byn

Anonym sa...

Ja visst sträcker vi oss mot ljuset!!!!!!!!!!
Gud vilka fina bilder du har tagit på blommorna!
Jag vill ha vår NU!!!!
Må gott!

MOONLOVER´S sa...

Så fina blommor, ja det var riktigt smaskigt med våfflor och grädde;) Nu är det nära helg=) Hoppas det blir fint väder så man kan åka ut till stugan och sova och grilla=) Natti natt. kram

Guldkorn i min vardag! sa...

Så vackra blombilder,jag älskar jåsa som barnbarnet säger om rosa.
Kram Ulla-Bella

Cornelias Corner sa...

Å så fina!

C De-sign sa...

Underbara blomsterbilder!!!!
Nu skiner solen idag...kanske våren är på väg... Ha en skön söndag!
Kram fr C

Ann-Catrin sa...

ohhh vilen härlig njutning att titta på deundersköna bilderna... så vackra att det svider!!
tack för att du delar med dig!!
Kram a-C

Unknown sa...

Åhh,så otroligt vackra bilder!Blomman är verkligen fin,så fint den blommar..bilderna talar verkligen för sig själv..du måste ha en toppenkamera då bilderna blir så här bra!=)

Synnøve. sa...

Hallå där ute på landet.
Ska bara tala om att vi hämtat ut en pakke idag med en mycket vacker lampa. Den är klart godkjänd så jag är mer än nöjd. Säger tusen tack för ljuset som oxå var i packetet. Det var inte nödvändigt, men det ska jag tända ikväll, med lampan i fönstret.
Hoppas du har en bra dag idag.
Här hoppar solen bock över molnen, fåglarna kvittrar och all snö är borta. Tror du att det är våren?
Hoppas det.
Hälsa maken och ha en kanon tisdagseftermiddag.
Ska ta bilder och lägga ut på bloggen :D
Kram Synne.