fredag, november 11, 2011

Disig novembermorgon



Idag är det riktigt disigt och rått ute. Lilleman och jag tog först en liten promenad för att hitta en traktor (men den hade åkt sin väg), sen då gick vi hem igen och försökte fånga en hackspett på bild. Det misslyckades... Efter det blev det en liten runda i trädgården innan vi knallade in i värmen igen.

Nu har vi haft en lugn morgon, och snart ska vi ta lunch för att sen sova lite middag. Lillfis är sur och supertrotsig och jag är så trött att jag nästan somnar där jag sitter. Tre nätter med urusel sömn tar ut sin rätt... kort sagt, vi behöver båda vila upp oss lite.

   Take the time to smell the roses :)


8 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Oj så vackert! Älska disiga mornar.

Tomtens Dotter sa...

Du tar så oerhört fina bilder.
Men det vet du nog redan!

Ha en skön helg :-)

jos sa...

Jättefina bilder! Sånadär frosttrådar var det fullt av i vårt stora päronträd imorse och fler såg jag när tog lillan i vagnen och gick promenad. Var glad att jag hittade hem i dimman.

saralovisa sa...

Det var klokt att ta det lugnt, man behöver verkligen se till att ta igen sig under helgerna!

Ja Anna att se på Askungen samtidigt gör underverk, åtminstone för mig!
Det kanske inte blir fullt lika tungt att köra dammsugarn i kattpiss då;)

Kram

Amandas jul sa...

Finfina bilder!

Victorias Jul sa...

Vilka fina bilder

Tomtens Dotter sa...

Hipp hipp hurra ;-)

stella sa...

Hit återkommer jag. Meeeeeen! så mycket fint att titta på. Lägger till dig i min blogglista om det är okey.