tisdag, november 22, 2011

Hemma igen


Resan gick jättebra, och jag och maken hade det hur lugnt och skönt som helst! Vi hade sovmorgon och tupplurar. Vilade innan maten och efter maten, och så lite till däremellan. Jag köpte en liten underbar ren som jag är helt kär i, och i min man är jag nog också lite extra kär efter att vi verkligen fått rå om bara oss själva och varandra :) Så resan var precis vad vi ville ha och önskade oss!

Idag och igår har jag börjat förbereda julen lite lugnt och försiktigt. Jag har sytt julgardiner till barnens rum, och satt upp dem vartefter de blivit färdiga. Inga avancerade sykonster precis, utan bara fixat till ändarna på färdig kappmetervara som jag köpt på Jotex. Precis lagom vad jag orkade med i grenen gardinsömnad för tillfället, faktiskt :)



Inga kommentarer: