lördag, oktober 13, 2007

Vinter på väg




Det har varit kallt inatt, nästan -6. Nu på morgonen var allt täckt av frost, och det var hur vackert som helst.



Jag har en liten passion för fotografering, jag är väl vad man kallar för en glad amatör, och just nu är det olika saker i naturen som gör mig mest fascinerad.

Jag tror det är för att vi ganska nyss flyttat hit, allt är fortfarande nytt och nu när årstiderna växlar är det så spännande, för här är inget förutsägbart. Jag har aldrig bott vid skogen förut, och alla färgerna som finns här och den vackra naturen tycker jag gör hösten mycket lättare att hantera. Jag är ingen höstmänniska annars, men i år njuter jag av de glödande träden och skogen som doftar...ja av hösten, helt enkelt!

1 kommentar:

Anna sa...

Varmt välkommen till bloggvärlden!
Och vilken underbart vacker bild!

Tack för kommentaren på min sida! Självklart får du gärna länka till mig:)

Jag önskar dig en härlig helg!

:)Anna