fredag, oktober 26, 2007

Fynddag!

Idag har jag och barnen sprungit i affärer och klämt på allt julpynt som kommit upp på hyllorna. Vi fick med oss lite av varje hem, men inte så mycket med julanknytning faktiskt. Jag var ganska duktig på att hålla igen, om jag får säga det själv :).
På Rusta fyndade vi i alla fall fina muggar. Jag har länge velat byta ut våra gamla muggar som känns väldigt våriga i ljusgrönt/vitt med mönster. Men jag har inte vetat till vad riktigt. Så fick jag syn på dessa muggar idag, och tyckte om dem direkt. Priset var 5 kr/ st = oemotståndligt! Hoppas nu bara att de är goda att dricka kaffe i också.

Några cyklamen fick följa med hem också. Dessa blommor som jag alltid tyckt varit så tantiga, och plötsligt har jag flera stycken själv :). Och tycker de är jättesöta dessutom, speciellt minivarianten (som den på bilden).
Ett par andra saker fick också följa med oss hem, men dem visar jag kanske en annan dag.

Ha en skön fredagskväll!


Inga kommentarer: