tisdag, oktober 23, 2007

Presenter!

Har ni sett vilka fina presenter jag fick av min mamma?
Hon var på besök igår, och hade med sig en hel liten påse med fina tomtar hon köpt! Hon själv är inte så förtjust i julen, men jag älskar jul och börjar längta redan när hösten kommer :). Klart jag blev jätteglad!
Mina favorittomtar har redan hittat sina nya hem, en i mitt köksfönster och en på tv-bänken i vardagsrummet.
Min man säger dock att vi ska lägga undan dem fram till jul... Jag säger att vi kan ju låtsas att hjärtetomten är Gandalf från "Sagan om ringen", och då kan han ju få stå framme, eller... :)?


4 kommentarer:

Stina sa...

Det är gosigt med snälla mammor.;-)
Kramis

Färjtorp sa...

Hej på dig, så roligt att du hittade in till mig =)
Det dyker upp nya bloggar hela tiden och det är kul!
Söta tomtar du har fått, snart är det jul !!!
Kram Johanna.

"M" sa...

Vilka söta tomtar..

Poppins sa...

Jullängtan väller upp överallt. Gandalf-tomten är jättesöt med sitt hjärta. Klart han kan stå framme året om.