tisdag, oktober 11, 2011

Första julharen


Äntligen har jag tagit mig tid att sy lite! Det här är en julhare a la Tilda som jag knåpat ihop idag. Nu vet jag inte om jag tycker att just harar är så juligt, men det kändes som ett lagom projekt att ta sig an efter ett 2,5 år långt uppehåll från symaskinen. Den blev inte perfekt, men det skyller jag glatt på att det var så länge sedan jag sydde senast. Och perfekt eller inte blev den iaf ganska söt :)



I övrigt har jag inte gjort någon nytta alls idag. Men efter den galet stressiga dagen igår känns det helt ok att läsa bloggar, pyssla, äta smörgåstårta till lunch och sedan sova lite middag. Idag ska jag inte klaga på min dag, den har varit precis vad jag behövde. Nu väntar jag bara på att Emma ska meddela att hon har fött barn och att allt har gått bra, så är denna onsdag en given 10-poängare :)

3 kommentarer:

Tomtens Dotter sa...

Den blev ju jättefin!
På bilden syns det inte att du dissat symaskinen så länge!

Blev maken lycklig över Åsa-Nisse då?

LIVSGLITTER sa...

Haha vilken tur! Är ju inte riktigt vann att lägga upp bilder på mej själv..så..lite osäker är man ju alltid i början.

Tack! Jag tycker också att det blev bra, lite lättare att se snabbt vad man söker efter.

Såg igår att du undrat över hur kallt vi har det, hmm. Ja vi har då minusgrader ialf..burrra!
Ska ni flytta till Dalarna? Va roligt, något speciellt ställe ni funderar på? Jag har själv lite planer för framtiden, skulle vilja bo omkring rättvik. Det är ju så fint och mysigt där <3

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Åååh, vad söt! Jag älskar den, speciellt de rosiga kinderna <3