söndag, oktober 09, 2011

Söndag igen


Fullt ös hela helgen! Vi har bl a hunnit äta middag hos mina föräldrar (uj så skönt att slippa laga mat!), samt släpa runt trötta barn på Ikea (halvkul, milt uttryckt). Idag har hela dagen bestått av hushållssysslor, men de måste ju också göras ibland...

Fikabesök skulle det komma idag också, så jag bakade sega chokladrutor för att ha något att bjuda på. Besöket dök aldrig upp, så familjen fick snällt tvinga i sig varsin chokladruta ändå... jag tror inte att de led sådär fruktansvärt mycket ;)

3 kommentarer:

Tomtens Dotter sa...

Stackars familjen.
Det måste ha varit jobbigt för dem att äta den där chokladkakan som ser sååå hemsk ut. De måste ha lidit ;-)

Nu har vi pysslat klart, och det blev faktiskt några glöggflaskor över (5 st) men det beror nog på att vi var tvungen att bryta upp tidigt idag... (När jag tittar på bilden så känns det rätt bra att det blev flaskor över...)

Att vara någons fru sa...

Ååååå måste baka *dreglar*

LIVSGLITTER sa...

Nemen så bra! Tror det var förra designen som ställde till det ordentligt på många sätt.

Jo jag tycker också att moln kan vara lite förvirrande. Men den stora frågan är då om jag bara ska ha en enda lång lista eller ska jag dela upp det så som jag har haft det?

Tack för att du tar dej tid att svara på mina små funderingar <3