fredag, oktober 21, 2011

Uppesittarmuffins



Idag bakade jag Uppesittarmuffins (recept från Allers Julmagasin) till fredagsfika. Jo, jag vet ju att det inte riktigt är tid för julfirande och uppesittarkvällar ännu, men slutet av oktober känns faktiskt som en helt okej tid att börja tjuvstarta lite smått. Hur som helst blev muffinsen jättesaftiga och goda, och doften... mmm :) Nu luktar det jul här!

Jag kan även meddela att familjen tittar på Åsa-Nisse, och jag lider en smula... Kanske inte riktigt den bästa film jag sett, om man säger så ;)



4 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Trälim...haha..hade inget annat hemma så vi får väl si om de håller ;) Annars gör jag om det kanske byter möster och färg när jag tröttnat! Och det där decopage låter ju jätteintressant, hur går det till? Kramar

pssst, vilka söta pumpr du har där nere!!

Anonym sa...

Åh lägg ur receptet! :)

Stina sa...

Så gott!:-) Stina

Annika sa...

Jul eller inte. Muffins är alltid en anledning att sitt uppe.