onsdag, januari 18, 2012

En fin award!



Jag har fått en fin award från Tomtens dotter! Tänk vad glad man kan bli för en så´n liten gest ändå :)
Tack Erica - Tomtens dotter!

Liebster är ett tyskt ord som betyder ”käraste” och utnämningen ges bara till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.

Det är en utmärkelse som uppmärksammar fina, inspirerande bloggar, inte bara de bloggar med tusentals läsare, utan även de lite mindre.

När man får utmärkelsen gör man följande:
* Tackar den som givit utmärkelsen och länkar!
* Skriver ner 5 bloggar som man lämnar awarden vidare till, och meddelar detta med en kommentar hos dem.
* Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.



Nu ska jag alltså skicka den här awarden vidare, och även om det är svårt att välja, så gör jag det till de här fina bloggarna:

Varken mer eller mindre - En vardagsblogg med betraktelser från mammalivet och med glimten i ögat.

Sara Lovisa - Också en vardagsblogg, med en ung och opräktig kvinna som visar att livet inte alls behöver vara perfekt för att det ska dugas att bloggas om.

Under regnbågen - Ytterligare en vardagsblogg. Den här tjejen har jag lärt känna genom bloggandet, och hon är väldigt speciell, med ett extra stort hjärta :) Dessutom gör hon fantastiskt fina trådarbeten som blir finfina presenter till sig själv eller någon man tycker om.

Anhalt Annika - Igen... en vardagsblogg. Med skinn på näsan och massor av humor!

Pastill av Fröken Pyssel - En pysselblogg.  Jag älskar att pyssla, och även om jag inte hinner med som jag vill själv för tillfället, så är det jättehärligt att titta in hos Fröken Pyssel och njuta av alla fina saker hon skapar och riktigt frossa i pysselinspiration.


7 kommentarer:

Annika sa...

Tusen tack för för min award. Även om jag har valt att inte skicka vidare dem (av anledningar som jag skrev om igår) så blir jag otroligt glad och varm i hjärtat.
1000 kramar

Sussie sa...

Tack finaste Anna :) Du är så gullig, tänk så glad jag är att våra bloggar stötte ihop <3

Saralovisa sa...

Åh tack Anna! Jag har Visst fått 5 awards nu utan att styra upp ett bra tackinlägg, det känns riktigt överpompöst att tacka i ett nytt inlägg då;) ska se om jag lyckas ordna något. Men jag visste inte att det skulle vara bloggar under 200 läsare, jag har kring 700st. Hur ska man veta läsarantal till dom man vill prisa? Eller räcker det med att dom inte heter Kenza?;)
Stort tack i alla fall!

saralovisa sa...

Jaha bloglovinföljare! Men gud vad smart då är det lättare att veta:)

jos sa...

Åh, tack snälla fina du! Så himla roligt! Ska givetvis lämna den vidare :)

Malin på pastill.nu sa...

Tack snälla du för awarden, det gör mig jätteglad! Ska försöka ta mig tid någon kväll i veckan och skicka den vidare :-)

fina frun sa...

Grattis till awarden :D