lördag, januari 21, 2012

I det andra paketet

 Jag lovade ju för ett tag sedan att jag skulle visa vad det var i paket nummer två. Det där som min man hämtade ut från posten, och som var jättefint och mjukt.

Det var de här sötnosarna.
En snuttefilt med världens sötaste dinosaurhuvud, mjuk som ett moln. Den kommer från Frans & Friends och när jag köpte den fick jag även med en supersöt liten skallra som present. Sån´t uppskattas!

Och vem ska ha de här finfina sakerna nu då?
Jo bebisen såklart :)

(Och till er som känner mig på Facebook så ber jag er att inte outa mig där. Jag vill vara lite hemlig med graviditeten tills bebis har anlänt.)

3 kommentarer:

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Men men men... Vad kul!
GRATTIS :-)
Hoppas att allt går bra!

Får man fråga när det är tänkt att bäbis ska anlända?

KRAM

Att vara någons fru sa...

ååååå grattis!!!!!!!!!!!

Sandra sa...

Vaa? Hur lyckas man hålla bebis hemlig tills bebisen anlänt? Mycket imponerar av detta ifall du lyckas.

Är det här...fjärde barnet alltså? *får hurven*