torsdag, januari 26, 2012

Ett halvt liv


Så lång tid har jag och min man varit tillsammans. Ett halvt liv.
Vi är båda 32 år gamla, och just idag är det 16 år sedan vi blev tillsammans. 16 år av sorg och glädje, av motgång och medgång. Av ilska och av kärlek. Det är lång tid, och jag är oändligt glad att vi har hållit ut de gånger som det hade varit enklare att lämna. Att vi vuxit samman istället för isär.

Det finns ingen annan människa som jag hellre skulle ha tillbringat de senaste 16 åren tillsammans med. Mitt halva liv.

7 kommentarer:

Spanienfrugan sa...

Vad vackert! 16 år är lång tid, vad härligt att ni hållt ihop så länge från tidiga tonåren med.

jos sa...

Vad fint! Grattis till er!

Sandra sa...

Tack snälla du för dina fina kommentarer i min blogg! Blev himla glad av dom. Och semmelreceptet :)

Och det här var så fint skrivet om era år ihop så jag gråter en skvätt.

leoscookie.wordpress.com sa...

Det hade varit samma här, ja om vi nu inte skilt oss förstås. Grattis till er. :)

Malin på pastill.nu sa...

Så fint. Stort stort grattis till de 16 åren!!

Annika sa...

Åh herregud vad länge. Well done!

Nina sa...

Grattis, vad fint! Jag är också 32 och har varit ihop med min man i 16 år i år. Förstår precis det du skriver=)