måndag, november 12, 2007

Blomstersmycken

Måndag igen, usch vad fort helgerna går!
Idag började barnen inskolas på sitt nya dagis. Båda två var jätteglada och lekte massor, känns bra för en nervös mamma :).

I helgen gjorde jag lite blomstersmycken, ett med hjärtan på pinne som nu sitter i min cyklamen i vardagsrummet. Och så snurrade jag äntligen upp mina murgrönor på båge. Runt murgrönorna fäste jag ett litet pärlhjärta med ett glahjärta inuti. Egentligen har jag gjort hjärtana för att ha i julgranen, men jag tycker att det blev fint så här med.
På kortet ser ni också min nya, fina elljusstake som får stå framme redan nu.


Dagens julklappstips är en fin skylt att ha på tvättstugedörren! Den skulle jag gärna ha när tvättstugan, och dörren, blivit ommålad. Skylten har jag hittat på Mixin, där jag också lånat bilden.

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ljusstaken är så fin, såg något liknande på Åhlens.

Anonym sa...

Åh, var har du hittat ljusstaken?
Har letat och letat men hittar bara i rött & i ek, vill ha en vit med två ljus.
Eva