måndag, november 19, 2007

Nästan en repris



Hoppas ni haft en trevlig helg!
Själv är jag fortfarande dunderförkyld, plus att fyraåringen också är sjuk, så jag har inte fått nå´t gjort på hela helgen.
Så idag får jag visa min lilla ljusstake som jag målade vit för ett tag sedan. Ni minns kanske att jag hade fått två stycken ljusstakar, och detta är alltså nr 2 som fått åka ett varv under penseln. Jag har sprungit runt lite med den i vardagsrummet, och tillslut fick den stå i ett av fönstrena. Det får ni nog se mer av imorgon, då jag har tänkt visa halva vardagsrummet :).

Dagens julklappstips är en fin presentask med små gästtvålar. Jättesöt ask som jag gärna skulle ge bort i ett fint litet paket.
Tvålarna kommer från Mixin, där jag också lånat bilden.


Ha en trevlig måndag!

5 kommentarer:

faster atta sa...

Mmm, den där tvålasken skulle tomten gärna få ha i sin säck när han kommer hit på julafton!

kram

...för han kommer väl??....

Maria sa...

Va fin ljusstaken blev !! och tvålarna var ju ett bra tips till julen, passar ju alla!!

Stina sa...

Vitt ja,det är grejer det!;-) Kramis

Anonym sa...

Vad fin ljusstaken blev & tack för julklappstipset :)

Sussie sa...

Fin ljusstake, och vilken underbar tvålask, ett absolut vill ha, tack för tipset ha d gott.