onsdag, november 07, 2007

Snö!!

Inatt har första snön fallit!

Jag är så barnslig, jag bara älskar när det snöar för första gången på vintern! Imorse var det stora, mjuka flingor som föll utanför sovrumsfönstret och jag blir så lycklig!
De ursprungliga planerna på att gå ut och leka med barnen i det vackra vita, föll dock bort efter jag varit ute och fotograferat; det är blött och klafsigt. Det ser finare ut innifrån, än vad det känns utifrån om man säger så. Nu regnar det lite dessutom, men det låtsas jag inte om...
Men vi har sett julfilm och ätit pepparkaka redan nu på förmiddagen, och sen vankas en del pysslande, så det går nog ingen nöd på oss :)!


Hoppas ni har en bra dag!

2 kommentarer:

Elzie sa...

Verkligen härligt med snön mot ljungen. Älskar också den första snön, men idag höll jag mig inne. Ha det så gott.
Kram Elzie

"M" sa...

å jag önskar verkligen att vi får snö här...det är så mysigt..kram