fredag, februari 15, 2008

En dag försent...


kommer mitt Alla Hjärtans dag-inlägg! Den här veckan har gått rasande fort, jag hinner inte med :)...
Igår åt vi god middag och till efterrätt blev det kladdkaka med vispad grädde. Barnens farmor hade tagit med sig S till stan och de kom hem med presenter till båda barnen. Sen åt vi mat tillsammans, så vi hade en riktigt mysig kväll!


Jag sitter inte så mycket vid datorn längre, som ni kanske märkt på de glesa inläggen. Tid och ork räcker inte riktigt till för att hinna vare sig göra nya inlägg eller kika in hos alla mina favoritbloggar. Jag är i alla fall jätteglad för att ni fortsätter titta in hos mig, och lämnar kommentarer, även om jag tar tid på mig innan jag hälsar på inne hos er...
Jag hoppas att ni alla hade en riktigt fin alla hjärtans dag, och att ni har en härlig fredag!


*Kram!*



8 kommentarer:

Gry sa...

Tack för din fina kommentar hos mig, den värmde jättemycket :-)

Jag älskar kladdkaka!! Mmm.... Förra året fick jag glutenintolerens, men kladdkaka är en av de resepten som jag först konverterade till det nya mjölet, hi,hi...och det smakade lika gott :-D
Ni hade en mysig dag verkar det som. Kul för barnen att få följa med farmor ensamma till stan.

Jag förstår gott att du inte hinner med bloggandet, men ha inte dårligt samvete för det. Alla har vi perioder då det inte funkar lika bra att lägga så mycket tid på bloggandet. Ibland fattas inspiration eller lust. Det som är så fint med bloggvännerna är att vi alla känner likadant ibland, så ingen tycker det är konstigt att du har det så just nu ;-) Jag kommer i alla fall att komma inom dig och kika lite och lämna kommentar. Du behöver inte känna att du måste besöka mig tillbaka. Och du, kom ihåg att det "riktiga" livet måste gå före bloggandet ;-)

Ha en skön dag med familjen. Kram Gry

Marina sa...

Här blev det inga muffins härom dagen men väl en sockerkaksbotten som jag tryckte ut hjärtan ur och sen klickade jag på lite hallonsylt och grädde, därefter la jag på ett hjärta till och vips så hade vi små hjärtebakelser. Din kaka ser mycket smaskig ut!

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken härlig kaka med ♥!

Å känn ingen stress med blogginlägg & besök...Ta det i mån av tid & ork! Vi kan njuta av dina gamla härliga inlägg än en gång :) Mysig sida du har!

Önskar dig en jättefin helg, Kram Jes

Anonym sa...

Klart vi kikar in hos dig ändå!!!
Alltid finns det nåt att kika på!
Ha en trevlig lördag!

Och du
Må gott!

Synnøve. sa...

Säger som de andra. Ta det lugnt, vi kan läsa dina tidigare inlägg.
Ibland räcker tiden inte helt till. Vi har nog råkat ut för det allihop.
Mysigt ljus med smycket på.
Kladdkakan ser smarrig ut.....
innan jag säger farväl ikväll tänkte jag bara säga att du när du får tid ska kika in till mig.Har lagt ut en varning där. Sprid den vidare om du har lust.
En jättekram till dig från mig.
Synne ;D

Unknown sa...

Älskar också kladdkak,det är sååå gott med vispad grädde till..så fin hjärtekaka du gjort!Förstår dig så väl vännen,man hinner inte alltid att svara på alla fina kommentarer som man vill..tid och ork finns ju inte alltid där..och det kan ju lätt bli stressande att känna att man ska hinna svara alla,men du ska bara ta det lugnt och svara när du känner att du har..just det..tid och ork..
Låter som du haft en mjättefin alla hjärtans dag,det hade jag också..fick en röd ros och en chokladask med hjärtan!=)

Kramkram Maria

Sussie sa...

MMM gott med kladdkaka :) Samma sak med bloggandet för mig, svårt att hinna med riktigt och gnistan finns inte på samma sätt. Låt det ta den tid det tar, ingen ide att stressa över det då blir det ju i alla fall inte roligt om det känns som ett måste. Nu lockar ju solen mer och mer så tiden vid datorn reduceras ordentligt här med. Ha en riktigt fin dag, kramar.

MOONLOVER´S sa...

Här fanns det mycket gott och fint av vila ögat på=) Ha en bra dag.//Cia