fredag, februari 08, 2008

Ett hjärta till er!


Tack för alla rara, omtänktsamma kommentarer jag fick när jag berättade om min dotter. Det värmer verkligen!


Det har inte blivit så mycket bloggande den här veckan. Feber och snuva har varit mina "kompisar" och all ork är som bortblåst. Så nu väntar en helg när jag måste hinna ifatt... städ och tvätt ser jag fram emot *tjoho*...
Idag har jag iallafall hunnit med brödbak, för klicka här för recept!


Förhoppningsvis tittar solen fram så man kan få sig en liten stråle på näsan, och imorgon så är det ju förståss melodifestivalen! Jag är inte särskilt förtjust i den egentligen, men det är ju tradition att titta :)



Som avslutning bjuder jag på en bild från i tisdags... ser inte helt fel ut, eller hur :)

Ha en riktigt skön fredagskväll!
*Kram!*

10 kommentarer:

Broarne sa...

Åh det där ser läckert ut, jag har ätit semlor två dagar i rad nu men de var nog inte så goda som dina skulle jag tro.Annmarie

Marina sa...

Oj, så vackert hjärta! Bullarna ser mycket goda ut. Här blev det "bara" scones idag. Hoppas du får vara pigg i helgen så att du orkar både städa och tvätta ikapp men även göra något annat roligare.

Anonym sa...

Vilket fint hjärta. Jag har passion för hjärtan. Det finns i mitt hem i olika former.
Åh vad gott med matbröd.Hembakt är ju bara så härligt att få sätta tänderna i.
Köpt bröd smakar likadant tycker jag.
Ha en skön kväll
kram

Gry sa...

Å, så gott med hembakat! Semlorna missade jag i år, så jag tar gärna en av dig om jag får....hi,hi..

Melodifestivalen får man bara inte missa! Jag sitter bänkad, hi,hi..

Kram Gry

Vanilladreams and humblebees sa...

Vilka bilder! Urläckert ser det ut! Mummakardemumma!

Var inne och tog mig en titt på din pysselblogg och jag föll som en fura för den lilla hunden du gjort! Helt underbar!

Kramra från Jenny!
--<-@

Anonym sa...

Härligt kort taget på semlorna och de andra kakorna. Du är duktig att ta kort!
Ha en trevlig helg och må gott!

Cornelias Corner sa...

Hoppas du känner dig piggare nu - ha en bra kväll! Kram!

Unknown sa...

Åhh,så läcker bild på semlorna och kakorna,ser jättegoda ut,mums!!
Så vackert hjärta,tack själv för fina bilder och ord!Ha det så bra!

Kram Maria

Unknown sa...

Åhh,så läcker bild på semlorna och kakorna,ser jättegoda ut,mums!!
Så vackert hjärta,tack själv för fina bilder och ord!Ha det så bra!

Kram Maria

Unknown sa...

Oj,förlåt..det blev visst en dubbel kommentar..så synd..hoppas att du kan ta bort den ena.=)

Kram