fredag, februari 22, 2008

Ville bara




önska er en riktigt skön helg! Hoppas ni hinner koppla av och ta det lite lungt, det kan behövas ibland.
Vi ska till mina föräldrar och fira barnens morfar och lillebrors flickvän, som båda fyller år i slutet av februari. Det ska bli roligt att träffas, och skönt att bli bjuden på mat!
En sväng till Ikea ska vi också försöka hinna med, men inte för min skull tyvärr ;), utan mest för att handla presenter. Kanske kan iaf en liten vas få följa med hem, jag suktar efter en liten pastellrosa (överraskad?!) glasvas...


Ha en skön kväll!

20 kommentarer:

Marina sa...

Vilka härliga bilder! Skrattar gott!

husnummer30 sa...

Men vilken liten sötnos, men nog ser han lite knepig ut på just de där bilderna!

Ha en riktigt bra helg! //Jill.

Maria sa...

Har en cocker som sover exakt likadant! Visst är de härliga. Önskar man kunde slappna av på det sättet!

Betonggården sa...

Hej!
Nämen, hur trött var inte den här då? Vilken stil! :)
Ett tips om du gillar kyckling: testa kycklingpajen som finns på min sida - supergod!! Tror jag skulle kunna leva på enbart den! ;)

Måste säga att jag är bra sugen på den söta missen du gjort ...och en groda till min syster som samlar på grodor. Den är jag 100 på att hon inte har! Får ta mig en funderare, rätt skral kassa när man är mammaledig...

En skön helg till dig med!

Anonym sa...

Underbara bilder på vovven. Vi har ju ett helt gäng hundar hemma så alltid är det någon som sover upp och ner någonstans.

~Livet i byn

Anonym sa...

Vilka underbara bilder på hunden.
Dom är för goa.
Vår hund är rädd för kameran och springer o gömmer sig när jag öppnar den.
kram ewa

Stina sa...

Men sicken härlig vovsing.:-) Kram Stina

Cornelias Corner sa...

Roligt att du hittade hem till mig! Och vilka underbara bilder på hunden - sådana man blir glad av!

Anonym sa...

Vilka bilder!!!!!!!!!!! Stört sköna!
Trevlig helg på dig med!

Må gott!

Unknown sa...

Ha det så jättebra i helgen,ät och må så gott nu när du ska på kalas!
Vilka härliga bilder på din voffsing,så söt han är där han ligger som en liten bebis på täcket!!=)Tack för din omtänksamma och tröstande kommentar,den värmde..ja min sorg över mitt barn kommer jag nog aldrig över..visst åren gör det lättare,men saknaden och tomheten finns alltid där,hur många år det än går.=(men livet måste gå vidare trots allt,men visst har jag svåra och tunga stunder ibland,då jag grubblar..och saknar den lille.

Kram Maria

sissabo sa...

Det där såg riktigt skönt ut, vad man blir trött av att titta på den lilla voffsingen. Snacka om mys.
Hälsn Jessica

Synnøve. sa...

Prata om att sova gott hehe.
Helt otroligt läckra bilder.
En pastelrosa vas ska du väl lyckas få med dig hem tycker jag. En present till dig själ.
Kram Synne :D

Ann-Catrin sa...

fantastska bilder... ser ju urskönt ut!
ha det gott vännen!
Kram A-C

Jes/Vita villa vila sa...

Vilka härliga bilder :)

Jes

MOONLOVER´S sa...

jycken såg ut att mysa på bra=) ha en fin början på den nya veckan//cia

Anonym sa...

Tack för din rara kommentar inne hos mitt!!!
Din hund fick mig verkligen att skratta gott här...vilken goding!
Ha det bra!

Trollmor sa...

Underbar vovve!
Det kallar jag stil :-)
Hoppas att din helg blev lika skön.
Kramar och svansviftningar från Trollmor & Vargen

Gry sa...

Snacka om att behärska konsten att slappna av....

Ha,ha....underbara och roliga bilder.

Kram Gry

"M" sa...

Ha ha vilken stil han har...

Ullet sa...

Det där såg ju hur skönt ut som helst. :-D