torsdag, februari 28, 2008

Påskpyssel!


Tack för era rara kommentarer. Jag blir ständigt både glad och förvånad över att man kan hitta så fina vänner därute i bloggvärlden!
Jag har inte glömt er, men jag hinner inte med riktigt allt jag vill just nu... men imorgon ska jag hoppa runt till er allihopa!

Idag bjuder jag på lite påskpyssel! Jag har fixat iordning några påskägg, och jag blev riktigt nöjd :)
(De kommer att hamna i pysselbloggen imorgon, så kika in där för fler bilder, om ni tycker om dem!)


Ha en skön kväll!


8 kommentarer:

Gry sa...

Kul med någon som kan pyssla på lite högre nivå, ha,ha...Jag får nog nöja mig med att kolla in hos er andra. Ja, jag kanske till och med kan printa ut era fina grejer, klippa ut och lägga på bordet till påsk, fniss....

Ja,tack! Gärna en utförlig beskrivning som ALLA kan följa, hi,hi..

Som du kanske förstått så tycker jag äggen blev jättefina.

Kram Gry

Gry sa...

Är vi synkade kanske? Jag var inne hos dig och du hos mig :-)

Tack för din goa kommentar! Jag förstår rätt så mycket av hur det känns...

Kram Gry

husnummer30 sa...

Hej Hej!

Vad fina ägg du gjort! Så mycket roligare med sådana fina, än med dem vanliga man köper för en tia.

Ha en riktigt bra fredag! //Jill.

Anonym sa...

Vad söta äggen var, det känns långt till påsk men den kommer ju tidigt i år.

Du bara måste prova glassen, den är bara för god.

~Livet i byn

MOONLOVER´S sa...

Vad fina påskägg=) helt underbara ju. Trevlig helg på dig. kram från ett snöigt jämtland

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Fattar inte hur man kan göra sådana ägg,äta koka o steka de klarar ja med bavur men skapa nää.
Ha en trevlig helg Peter.

Marina sa...

SÅ fina ägg! Hur har du gjort?

Unknown sa...

Verkligen vackra påskägg du gjort,så kul att pyssla!!=)

Kram Maria