torsdag, februari 21, 2008

Rosa!



Idag när jag var och handlade nödvändigheter så fick en del mindre nödvändiga saker följa med hem också. En efterlägtad tidning, en ny blomma till sovrummet och två söta muggar som jag bara var tvungen att ha :) Ser ni hur alltihop går i sött pastellrosa? Jag är så svag för pasteller, och speciellt rosa, och särskilt såhär i väntan på våren...

Muggarna är ljuvliga, jag kunde inte motstå dem :)






Tror ni att jag har fått något vettigt gjort idag :) ?


Ikväll har jag dock MASSOR måsten att göra, och så ska jag försöka hinna med att titta in till alla er andra!


Ha en fin dag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med rosa tycker jag! Jättesöta muggar! Varför måste man ha måsten för???? Det har jag alltid undrat över. Ha en skön dag! Det såg trevligt ut med tidining och en bok, kaffe med något sött till. Hmmm smaskens hoppas jag det var!
Må gott!

Ann-Catrin sa...

Ja nu när det börjar våras så är det så underbart med pasteller...och då särskilt rosa!!!
Underbara bilder.. ser ut som du kan få en härlig mysdag"""
Kramar AC

Anonym sa...

När ljuset kommer vill man bara ha det inomhus också.Jag har varit limegrön i flera år nu.I butikerna finns äntligen massor av det nu.
Vilken skön dag att njuta av för dig.
Kram ewa

Elzie sa...

Du ser ut att ha haft en mysig dag. Man måste unna sig såna ibland också. Men var har du hittat såna snygga muggar? Hittar aldirg några när jag letar.
Kram Elzie

Gry sa...

Hi,hi...tycker det ser ut som att du har prioriterat HELT RÄTT idag, jag. Alla måsten betyder bara saker som man INTE måste göra, tycker jag. Det ända vi MÅSTE är att andas, äta, sova, mysa och leva. OK, då- vi måste väl jobba lite och städa puttelite också, men det störde bara idyllen för mig.....

Hoppas du hade en mysig stund med pastellerna, tidningen, kaffet med gottigott till :-D

Kram Gry

Cornelias Corner sa...

Visst längtar man efter lite färg nu! Kram!

Gry sa...

Hi,hi...vi kanske skulle byta med varandra, fniss.

Får jag fråga varför ni inte är nöjda med den ni har? Tänkte ifall du hade ett bra tips till oss som vill ha nästan lika som eran :-D

Kram Gry

Synnøve. sa...

Vilka söta muggar. De ser så sköra ut.Det är en vårfärg rosa.
Nu såg jag bilden på den svarta ljusstaken. Den var fin tycker jag.
Så den ska du väl inte vara missnöjd med.
Hoppas din fredag blir en dag som går i rosa.Sköt om dig och njut av dagen.
Kram Synne :D

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tjingeling!!!

Tack för goa ord hos mig!!!

Otroligt snygga kort du tar..måste köra operation övertalnng på min make...måste ha en ny kamera!!

japp köpte lantliv i går med o satt o sukta till alla härliga bilder!!

Ha en riktigt skön helg!!♥♥Kram♥Millan♥♥

Cornelias Corner sa...

Roligt att du tittade in! Ha en trevlig helg!