torsdag, januari 24, 2008

Det händer inte så mycket


spännande här hos mig för tillfället. Jag målar på mitt pysselskåp och syr en del, så jag hoppas kunna visa upp lite nytt till helgen...
Idag får ni se min nya lilla fönsterlampa som jag satt i "bortänden" av vardagsrummet. Det blev så mörkt överallt när adventsbelysningen åkte ner, så jag var tvungen att fixa lite ny belysning i alla rum. Denna är dock inte hemmagjord ;), utan köpt på Ikea. Jättesöt när den lyser på kvällen!


Ha en fin dag!


10 kommentarer:

husnummer30 sa...

Vilken fin lampa! Har tittat på likande till arbetsrummet, men ännu har det inte blivit något köp. Kanske för ta en tur till IKEA?

Ha det bra! //Jill.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Skitsnygg lampa,Linköping nästa kan nästan se den upplyst i mörker. Kram Peter.

Anonym sa...

Så läcker lampa. Här känns det som allt står stilla och inspirationen är något frånvarande. Här har det varit på gränsen till snöstorm och därför har det princip varit tomt i butiken. Borde göra något nyttigare än att kolla runt bloggar men just nu har jag ingen lust med annat. Tur att jag är min egen chef. hi hi...
kram ewa

Cornelias Corner sa...

Ha en fin dag..kväll du också!

faster atta sa...

Vilken underbar liten häst du sytt!!! Jag har spanat på mönstret några gånger men aldrig kommit mej för att sy.... Kanske blir ändring på det nu???

Jes/Vita villa vila sa...

Härlig lampa & underbar blomma :)

Visst är Mossvikenfruar...en toppenbok! :)

Kram /Jes

Gry sa...

Den lampan är jättefin, kan tänka mig att det blir vackert sken! Så fina sommarbilder du visar här under också....inte konstigt att man längtar;-)

Tack för din kommentar och omtanke hos mig. Det verkar ha gått så bra! Jag kom precis hem från Oslo och har svårt att varva ner, trots att det är sent...

Jag lägger ut receptet i morgon!

Men du; inget fel om hästar men jag vill inte se ut som en, hi,hi...

Kram Gry

Synnøve. sa...

Lampan var fin. Får ta en kik på IKEA nästa gång vi är i Karlstad. Visst blev det mörkt när man plockade ner julmyset. Har försökt få maken att första det, men tror inte gubbar ser sånt....
Ha en fin helg.
Kram frå nabolandet :)

Sussie sa...

Jättefin lampa, skulle kanske ta en ikea tripp :) Idag blir det jobb och fredagsmys för hela slanten, hoppas ni får en fin helg, kramar.

Sussie sa...

Hej igen, såg att du hade läst Mossvikenfruar, jag tyckte också om den boken, en alldeles lagom story. Har ett boktips till dig :Bokcirkelns bekännelser av Elizabeth Noble. Har inte läst klart den riktigt, den är tjock, men den är bra. Ha d gott, kram