torsdag, januari 17, 2008

Jag har fått...


en award av goa´ Faster Atta! Tack så hemskt mycket, jag blev jätteglad!!
Jag vill skicka den vidare till En ängel på ett moln, Den vita skolan och Marinas trädgård !

Idag har jag börjat målat om en möbel som ska stå på kontoret. Det är överdelen på mitt pysselskåp som har åkt under penseln, hoppas det blir bra! När den är klar är det dags för underdelen, så det tar väl några dagar innan jag kan visa er resultatet...
Idag har jag även tagit, vad jag tror är, vackra kort mina fina azaleor, men jag har tappat bort sladden till kameran så jag kan inte ladda över några kort (skrik och panik!). Så istället får ni se ett kort från mitt förra hem... Färgerna är lite knas, men jag tycker att det är fint ändå :)


Ha en skön kväll!


6 kommentarer:

Hanna sa...

Tack så hemskt mycket...va himla gulligt. Tack tack tack...blir så glad....det där med sladden som är borta va ju ingen höjdare...men dom dyker alltid upp. Det gör min i alla fall även om den ärr ute på egna små tripper då och då.
Ha de gott
kram kram

Unknown sa...

Så fina bilder du visar,man längtar till sommaren!Du har fått en "Award"av mig med,den är du så väl värd..tycker om dina fina bilder väldigt mycket!=)

Kram Maria

Marina sa...

Tack så mycket! Vilken härlig början på dagen jag fick nu. Ska försöka göra ett inlägg i kväll och då ska jag lägga in den. Ha en skön fredag!

Ann-Catrin sa...

ohhh jag vill ha sommar NU!!
Njuter av dina fina bilder, ljuvliga!
Kramar A-C

Skatan sa...

Vilken härlig sommarbild!! LÄngtan efter en ny årstid växer...

Trevlig helg!

/Skatan

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hejsan! Va kul att du hittade till min blogg! Jätteglad :)Vilka fina bilder du har! Blir nyfiken över vilka de fyrfota vännerna är..? :) Hoppas vi ses snart igen! Nu ska jag kika vidare lite här på din sida. Kram Kerstin