måndag, januari 21, 2008

Har ni sett så vackert


solen sken in i vardagsrummet igår!
Tur att jag hann fånga solstrålarna på kort, annars hade man väl trott att det var en dröm... Idag har det vräkt ner regn och snö omvartannat från en grå och tung himmel. Det känns som novemberhöst, och det gillar jag inte!

Igår färdigställdes senaste tildafiguren, den här gången blev det en söt liten häst! Texten blev lite tjosan, men det skyller jag glatt på att jag hade sällskap av mina små barn som krävde sitt medans jag broderade ;). Jag älskar hästar och denna lilla filur blev snabbt en favorit hos mig, så nu hänger den i vårt sovrum.

Ha en skön kväll!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackert med tulpaner och sol.
Solen gör en alltid lättare i sinnet.Så söt hästen blev.du är duktig du.
kram ewa

Hanna sa...

Åh...man riktigt får gåshud och kan känna hur solen värmer så där härligt genom fönstret. Kan man inte få beställa vår nu? VIlken otroligt söt och charmig häst. Den ser liksom lite busig ut, och lampan kan man ju bara säga grattis till...kanon fint.
Ha de gott
kram

Synnøve. sa...

Jag älskar hästar. Red och tävlade i många år. Med den där hästen hade jag vunnit allt.
Kram Synne :)

Sussie sa...

Härlig häst! Supergullig :) Vackert med solen på tulpanerna, det väcker ju faktiskt lite hopp om vår, ha en fin dag, kram.

Gry sa...

Visst måste man passa på nuförtiden. Jag gick ut en sväng ni i eftermiddag, och hade kameran med mig. Det måste bevisas, som du säger.

Söt häst ;-)

Kram Gry

Gry sa...

...NU i eftermiddag, ska det va förståss, hi,hi..//Gry

Ann-Catrin sa...

Ja solen den gör en in te bortskämd precis... så vacker när den strålade in på så fina tulpaner. Och vi´lken bedårande häst...
Kramar A-C

Anonym sa...

Jätte fina lampor du gör!
Och en lite kuse har du gjort också ser jag. Visst blir man glad av att få se solen!
Må så gott!