söndag, januari 20, 2008

Lyckat projekt!


Kommer ni ihåg att jag hade ett litet projekt planerat till helgen? Det genomfördes och lyckades, och här ovan (och nedan) ser ni resultatet: en fönsterlampa av "fattigmanssilver".
Vi har tillverkat vår egen fönsterbelysning av en ljuslykta, och resultatet blev övveraskande bra! När jag inte hittat någon fönsterbelysning som jag fastnat för föddes idén att tillverka en själv, och jag är väldigt glad att det lyckades, nu har jag precis vad jag letade efter :)


Om någon känner sig sugen på att ha en så´n här lampa, så kan vi ordna en! Skicka ett mail om ni är intresserade; motskogen@hotmail.com

Ha en riktigt skön kväll!

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Ohh den var läcker.....
Kan du skicka till Norge?

Anonym sa...

Jättefin, vilket lyckat projekt! Och vilken underbar utsikt från fönstret!