fredag, januari 04, 2008

Utmanad!


Jag har blivit utmanad av Trollmor att nämna 7 sanningar om mig själv, så varsågoda... här har ni lite om mig:

1. Jag älskar våren! Tycker att det är den bästa årstiden, den innebär så mycket glädje och förväntan!

2. Jag är i själ och hjärta en hästtjej.

3. Djur har alltid varit ett stort intresse hos mig. Jag tycker om de flesta djur, undantaget är spindlar som jag är rädd för.

4. När jag var tonåring vann jag klubbmästerskapet i agility tillsammans med världens bästa kompis och cairnterrier!

5. Jag har en ständig längtan till havet. Jag vet inte varför, men jag längtar alltid dit.

6. Jag är väldigt envis och otålig, om jag vill att något ska ske så vill jag att det ska ske NU!

7. Jag dricker nästan aldrig upp allt kaffe ur koppen, utan lämnar en liten bottenslurk kvar. Min man vänjer sig aldrig vid detta, och varje gång han gör diskmaskinen vänder han koppen uppochner och spiller ut kaffeskvätten överallt... tur att han inte gör diskmaskinen särskilt ofta :)

I reglerna ingick att man skulle utmana 7 andra, men jag tror mig ha sett denna utmaning på de flesta bloggar jag läser, så jag bryter helt fräckt reglerna, och utmanar istället de som känner sig sugna på en utmaning :)

Ha en skön fredag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jäätekul att du hittade in till mig och självklart får du länka!
:-)
Kul att titta in här också, ska ta mig en ordentlig titt ikväll när barnen sover!
Ha en skön helg!
Mvh Karin (blandkuddarobusigabarn.blogspot.com)

Marina sa...

Kul det där med kaffet. Jag dricker nästan aldrig upp mitt te.

Det lantliga hemmet sa...

vad kul att du tittade in hos mig, man blir alltid lika glad när någon ny har hittat mig.ja jag blev jätte glad när jag hittade brickan..hon i affären själv hade tänkt att köpa den. en liten fråga? får jag länka dig? du får gärna länka mig..*ler*..helt underbara bilder du har tagit..kramar från mig..

faster atta sa...

Tihi, jag gör som du och lämnar lite kaffe kvar i koppen. Min man är GALEN!!!! Tihi.... men att de aldrig l´är sej, det har ju ändå varit vi i 10 år...

kram

Sussie sa...

Så glad jag blev av din kommentar, jag har haft fullt upp men nu är jag tillbaka : ) Jag har saknat att titta in hos dig med, nu ska jag kolla runt och se vad jag missat. Hmm mycket sanningar som jag känner igen mig i, kul : ) Ha en fin kväll.